ریحانا و سلطه بی پایانش بر صنعت مد

صحنه موسیقی برای ریحانا کافی نبود و صنعت مد برای او مکان تازه است تا بتواند در آن نیز چیرگی و سلطه خود را نشان دهد

به عنوان یکی از جذاب ترین زنان دنیا، جای تعجب ندارد که ریحانا علاوه بر ترند شدن به خلق و ایجاد استایل های جدید بپردازد

این خواننده 29 ساله با رویکرد شجاعانه ای که به صنعت مد و زیبایی دارد همه را شیفته خود کرده است

با نگاهی به فعالیت ای اخیر وی شما نیز متوجه جایگاه ویژه او در این صنعت خواهید شد

 

2008 -Rihanna x Gucci 

سال 2008 و در سن 20 سالگی این خواننده مشهور به عنوان سفیر برند مشهور گوچی در یونیسف انتخاب شد

 

 

 

2011 – Rihanna x Armani Jeans and Emporio Armani Underwear

در این سال ریحانا همکاری خود را با برند امپریو آرمانی در  تولیدات جین و لباس زیر آغاز کرد و در 2 کالکشن آنها حضور پیدا کرد

  

2013 – Rihanna x River Island

همکاری مشترک باAdam Selman  معرفی مجموعه لباس chic high street

 

 

 

2015 – Riahnna x Stance Socks

در سال 2015 برای معرفی استایل خواننده پاپ با همکاری با برند  Stance socks| در یک کار تیمی یک کالکشن جدید را معرفی کرد

2015 – Rihanna x Dior

در سال 2015 ریحانا به عنوان اولین سفیر سیاه پوست برند دیور در معرفی کالکشن جدید آنها به نام Secret Garden حضور پیدا کرد.

 

 

 

2016 – Rihanna x Puma
شاید بزرگترین موفقیت برای وی در این سال به وقوع پیوست جایی که وی به عنوان مدیر خلاقیت برند پوما معرفی شد ودر یک همکاری مشترک سه کالکشن مجزا را برای آنها معرفی کرد.

 

 

 

2016 – Rihanna x Manolo Blahnik

در اواخر سال 2016 برای این برند مجموعه شلوار های جین ،صندل های بندی و بوت های بلند را معرفی کرد.

 

 

 

 

2016 – Rihanna’s Perfumes 

در سال 2016 وی 6 ادکلن داشت که نام وی را با خود همراه داشتند.

 

 

 

2017 – Rihanna x Chopard Jewelry

در ابتدای امسال و در آغاز جشنواره فیلم کن وی به کمک برند شوپارد کالکشنی دینامیک را معرفی کرد.

 

 

 

2017 – Rihanna Fenty Beauty

وی با کمک برند Fenty  مجموعه ای را که برای تمامی رنگ های پوست،از تمامی کشورها مناسب هستند را تولید کرد.

   این مجموعه به همراه 40 سایه،مداد و کانتورینگ های مختلف ارائه میشود و در آینده توسعه پیدا خواهد کرد